30 September, 2016

..:: AL-FATEH 3 TAHUN ::..

Bismillah...

setelah blogwalking baru2 ni, aku macam nak kumpul balik apa yg pernah aku tulis sebelum ni... sebabnya, pada asalnya blog ni pun lebih kurang diary la utk aku... tapi sekarang ni mcm x je...haha... so aku rasa better aku tempatkan apa yg pernah aku tulis kat FB, kat IG atau kat mana2 je lah (sbb aku suka conteng ikut dan je...hehe).....

hopefully klu org lain x berminat nak baca, aku boleh baca hasil2 aku nanti bila da bongkok tiga (itupun klu ada nyawa lagi)...

Apapun, moga2 apa yg aku tulis tidak mengundang amarahNYA....

untuk pertamanya, aku share anniversary aku dengan al-fateh yg ke-3 tahun (keta aku la....jgn salah anggap sudahla ye...hehe)... tapi thun ni, aku biarkan die rehat waktu birthday die sbb aku gi kg org asli kat belum, perak...so mmg fateh kena tinggal la....haha....

Aku rasa fateh ni istimewa utk aku sbb ntah rasa die special....syg nak tukar baru.... even klu lepas ni nak tukar pun, x kan tukarkan die dgn yg lain...almaklumla aku kan setia.... (mood perasan)

dan sebenar aku pun x ingat ejaan fateh tu, fatih @ fateh...haha bantai je la.... asalkan maksudnya adlh pembuka....

ok ni puisi utk fateh yg berumur 3 tahun (01.05.2016)...

sebelum naik boat house ke tasik banding

Fateh berumur 3 thun hari ni....
Alhamdulillah fateh masih setia mnjadi teman yg paling setia...
Sentiasa bersama saat tuan dia dlm keadaan suka & duka...
Maaf fateh..
Hari ni x dpt bersama...
Escapism di belom, grik...
Rehatlah utk hari ni fateh... 
Agar kita bersama2 tafakur..
Merenung dan mmperbaiki diri..
Agar selepas ni kita terus berganding bahu...
Menempuh segala yg Allah aturkan yg terbaik utk kita..
Dan kita usaha utk memberi manfaat pada ummah...
Terima kasih al-fateh..
Juga terima kasih Allah..
Izinkan al-fateh mnjadi sebahagian yg bermakna utk diri ini
Sayang al-fateh... :)

No comments:

Post a Comment