16 September, 2009

MALAM KE-27

bismillahhirrahmannirrahim......

hari ni puasa yang ke-26...dan ini bermakna malm ni adlh malam yang ke 27...
aku teringin mendapat malam kemuliaan itu tapi aku sedar aku belum ckup baik dan layak untuk mendapat malam tersebut... tapi x salah untuk kite berdoa dan berharap dan melakukan ibadah dengan konsisten.... insyaAllah jika mmg dah ditakdirkn kita antara insan terpilih untuk mendapat malam kemuliaan itu, kite akan dapat juga.. alhamdulillah jika aku salah seorng daripadanya.....

esok aku da xde kelas...boleh balik kg....hohoho...
tapi tahun ni aku dapat rasekan yang aku mengisi ramadhan lebih berfaedah dripad tahun sebelum ni... skali lagi alhamdulillah kepada Allah yang telah mebuka pintu hatiku untuk melakukan perkara2 tersebut...
x sabar nak jumpe mak... hehe

doa Ramadhan dari berita harian:
"Ya Allah, jadikan usahaku sebagai usaha yang sentiasa disyukuri, dosa-dosaku sebagai dosa yang diampuni, kebaikanku sebagai kebaikan yang diterima dan keaibanku sebagai keaiban yang ditutupi, wahai Tuhan Maha Mendengar daripada semua pendengar."
k la lecturer pun da smpai.... jumpe lagi

No comments:

Post a Comment