13 September, 2009

~KEIZINANMU...~.

Ya Allah...aku percaya hanya dengan izinMu aku dapt menjalankan ibadah,kakiku dapt melangkah untuk pergi pada majlis yang mendekatkan diriku denganMu...

aku tidak tahu di mana silapku sehingga aku terlepas membuat 2 perkara yang aku nak wat bulan pose ni... benda tu boleh dekatkan aku dengan DIA tapi mungkin aku bukan insan terpilih untuk menjadi salah seorang peserta di situ...

tapi aku gantikan 'benda tu' dengan something yang lain yang aku harapkan dapt juga dekatkan aku dengan DIA...

aku sgat berharap aku dpat redha dan izin ALLAH untuk aku terus berada di jalanNYA... agar aku akan mendapt bukan shj taufikNYA malah hidayahNYA yang paling utama...
tahukah kamu ape itu malam lailatul qadar? lailatul adar adalah malam yang lebih baik dari seribu bulan... (83 tahun)....marilah kite bersam-sama mencari malam itu kerana umur kite x akan panjang untuk beramal & beribadah selam 83 tahun...


sempena bulan RAMADHAN ni... YA ALLAH aku berdoa agar aku menjadi salah seorang hambaNya yang terpilih untuk mendapat lailatul Qadar...

No comments:

Post a Comment