28 August, 2017

..:: SENYUMAN ITU MENGUSIK JIWA ::..

Bismillah....
Posting ni tidak dituju pada sesiapa....sekadar aku meluah rasa.... kan haritu aku ckp yg aku cuba utk menulis perihal apa yg aku rasa.... hehe.... 


Hot hazelnut coklat ni sgt sedap.....

Kisahnya begitu menyentuh hati
Bermula dari pemergian sang kekasih kepada seorang kekasih
Aku tidak tahu mengapa
Rasa itu terus menyelinap ke dalam diri
Menjadikan aku empati pada dia dan puteranya
Tapi aku lihat dia sangat redha, tenang dan tabah
Di alam maya mahupun di alam nyata
Sedangkan dirinya umpama patah sebelah sayap
Yang Katanya tiada siapa bisa mengganti.
Justeru aku memilih untuk melihat dari jauh
Umpama mengintai dari tirai kamar
Seperti lagu ukays
Cumanya aku hanya mengintai di balik tirai maya
Aku yang dulu, umpama muncul kembali
Tetapi dalam keadaan yang lebih dewasa
Debaran yang kusangka tiada lagi
Kini getarannya terbit tatkala melihat senyumannya
Jadi kali ini aku berharap pada Allah 
Yang ditanganNya hati hati tertaut
Aku tidak tahu perjalanan hidupku bagaimana
Cuma yang aku tahu DIA merencanakan yang terbaik buat hambaNYA...

No comments:

Post a Comment