23 May, 2010

..::PENGUMPULAN::..

linux walpaper
assalamualaikum... rindu rasanya untuk menulis di blog yang kusayang nie (chewah)..

sepanjang exam yang berlangsung daripada 21042010 hinggalah 08052010, aku tak sempat untuk mengupdate blog nie... kadang2 memang 'eager' untuk tulis kat sini bila tension datang... tapi sabar je yang dapat dilakukan sebab laptop aku dah hantar blik rumah...
so sepanjang tidak ditemani laptop, aku ditemani buku2 ilmiah dan juga buku yg blh mengurgkan tekanan... cth buku yang aku abis baca sepanjang tempoh minggu exam tue...

1. Secangkir teh pengubat letih- ustz hasrizal
2. Novel terasing - hilal asyraf
3. Langit illahi 2 - hilal asyraf
4. komik lawak kampus

kesimpulannya memang benar tekanan sedikit sebanyak dapat dikurangkan.. di samping tu... bila tangan mula nak menulis, aku sempat la conteng 2 puisi (agknya) hehe...tapi x la best sgt... byk yg aku dapat sepanjang tempoh final sem 6 nie... mungkin umur aku yg akan menginjak ke 22 tahun agknya yg membuatkan pemikiran dan penghayatan tu lain ckit... tapi aku suka andai aku berubah ke arah yang lebih baik...mudah-mudahan dikuatkan hati ke arah itu...

ok post lepas ni..hasil penyontengan aku sepanjang final exam bila mata aku penat menatap wajah buku2 yang mengandungi banyak fakta dan masuk exam (^_^)

No comments:

Post a Comment