24 March, 2010

..::Hatiku MilikMu::..



-Hatiku milikMu Ya ALLAH-


Ku tundukkan hati ini
Hanya untuk mendapat redhaMU
Walau ku tahu diri ini
Masih berjauhan dariMU..

Iringilah langkahku
Dengan kasihMU yang Agung
Moga jalanku sentiasa berada dalam landasanMU..

Aku yang sering alpa
selalu mencariMu tatkala aku susah
Tapi aku cuba untuk mengingatiMU
Walau dimana jua ku berada..

Tuhan
Hanya kasih-sayangMu aku idamkan
Hanya CintaMu aku dambakan
Hanya bantuanMu aku harapkan

Hati ini sering berlawan dengan nafsu
Lindungan dariMu yang ku nantikan
Agar diri ini tidak akan hanyut
Di dunia yang penuh dengan fatamorgana..

Hidupku yang makin singkat
Dek kerna usia yang semakin meningkat
Akan ku gunakan untuk meraih CintaMu
Walaupun ku gagal mendapatkannya
Aku masih mengharapkan secebis RedhaMU..


-Engkau Maha Mengetahui-

No comments:

Post a Comment