21 October, 2009

~UJIAN....~

tanggal 16 oktober....
waktu nak presentation aku x sedap badan...rase mual2...n rase mcm nak demam... bile aku bes kelas...tgk phone ade miss called dari mak... aku terus call blik n dapt berita yang mengejutkan... adik aku...hanafi accident....dengarnye serius.... aku x tau nak wat keputusan macm mane sbb esoknye aku ade 2 test.. aku pun bertanya kat sorang kwan yang aku yakin dan percaya... n dia kate klu die, die akan g mlwat adik n bawa buku....
aku pun ikut sume kate2 dia.... sampai hospital aku ttgk adik aku... sedih gak rasanya...mata mak dah bengkak dek asyik menangis.... aku kena kuat sebab aku anak yang ingin menjadi akar tunjamg pada family....
akak ngan abang pun kena kuat dan aku salute mak, akak n abang aku... perasaan tu x dapt digambarkan.....
aku anggap sume ni adalah ujian terutama untuk mak aku sebab, mula dari abang=xcident n patah kaki tapi alhamdulillah smbung blik, akak=kena buatan orang, abah=darah tinggi n pernah masuk hspital gak dan sekarang adik laki= xcident...
mak memang seorang yang kuat....aku teringin menjadi seperti emak... aku berdoa kepada Allah agar mak aku ditinggikan darjatnye dan mendapt pahala atas setiap pengorbanan dan jasa yang telah ditaburkan...moga mak sentisa diberi hidayah dan petunjuk daripada MU ya Allah..

No comments:

Post a Comment